Metro

Salutare dragii mei

De curând am descoperit o melodie superbă, care face parte din coloana sonoră a filmului rusesc Metro și care m-a cucerit de la primele acorduri. Habar n-am cum se numește trupa sau piesa, deoarece nu știu rusește, însă sper să vă placă.

Filmul rusesc Metro a fost realizat in 2013, de regizorul Anton Megerdichev și prezintă un triunghi amoros, interpretat de Sergey Puskepalis (doctorul înșelat), Anatoliy Belyy (amantul, inginerul in construcții) și Svetlana Khodchenkova (femeia frumoasă), pe fundalul unei tragedii subterane la metrou.

Scenele sunt foarte dramatice, după cum vedeți și in videoclip. Iar finalul vă las să îl descoperiți singuri, dacă nu ați văzut filmul până acum.

Pe curând!

Despre alinapetruta

Bun venit în lumea mea. Mi-am făcut acest blog cu scopul de a scrie cum vad eu diverse lucruri. O sa găsiți informații despre locurile văzute de mine, cărți, filme, etc. Însă totul va fi scris asa cum simt.
Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Metro

  1. Ana May zice:

    Chiar frumoasă melodia!
    …și îmbietoare provocarea la vizionarea filmului!

    Apreciază

Comentariile sunt închise.